[ contact ]
SEDIUL NOSTRU

Str. Mihai Eminescu, nr. 12, Arad, România

TELEFON

+40 749 870 538

[ despre companie ]

Dalma Dobos Interiors

Dalma Dobos Interiors își desfășoară activitatea începând din anul 2013, după finalizarea studiilor de design interior în Budapesta.

În acest  domeniu  este nevoie de multă ambiție, disciplină,creativitate, abilitate , imaginație și cel mai important lucru e să creezi din inimă.

Deși este un domeniu complex dar in aceași timp fascinant, în spatele combinațiilor de culori și materiale există o bază de cunoștințe profund stăpânite.

Cu toate aceste experiențe și cunoștințe profesionale am pornit pe acest drum creând și implementând un stil unic, un mesaj care ne învață să trăim în primul rând intr-o armonie interioară cu sine.

[ categorii ]

Serviciile noastre

Pe tot parcursul proiectului vei fi consultat și ghidat, astfel evitându-se dezordinea sau orice posibil impediment. La început vom avea o discuție telefonică și prin email, iar în cazul în care este necesar se va programa o vizită la fața locului pentru a discuta cerințele și etapele lucrării. Cerințele noastre de la client constă în pregătirea unei releveu de la spațiul respectiv, pentru pornire ți-am pregătit și un chestionar care îl poți accesa aici.

Servicii complete de proiectare

Am introdus acest pechet de servicii pentru clienți care pur și simplu vor o schimbare minimă sau o reîmprospătare a spațiului. Un nou concept creat prin consultanță și prezentat prin moodboard ne ajută la definirea designului, iar culoriile,materialele și detaliile care fac diferența vor ridica vibrația încăperii obținând efectul dorit. Să îți ușurăm și mai mult viața noi ne vom ocupa de documentarea și ofertarea materialelor selectate, iar tu nu ai altceva de făcut decât să le achiți și să savurezi energia pozitivă în noul ambient creat.

Servicii de consultanță

Oferim o varietate largă, în continuă dezvoltare de parteneriate cu furnizori de materiale oferind și o calitate ridicată și un preț mai avantajos , bazat pe bugetul clientului. Întotdeauna punem accentul pe un stil unic și personalizat pentru fiecare client în parte.

Servicii de accesorizare
[ proces ]

Etapele proiectului

1. Formalități

Cum ați aflat la servicii complete de proiectare, comunicarea se va desfășura  prin email cu trimiterea releveului / masurătorile cu poze de către client iar noi vom pregăti oferta pentru aceste servicii în câteva zile lucrătoare.

După acceptarea ofertei vom semna contractul care cuprinde condițiile noastre de lucru. În cazul în care clientul pe măsura derulării proiectului decide adăugarea sau scoaterea unor spații de proiectat, sumele întotdeauna se vor recalcula astfel încât să se mențină tariful practicat pe m².

2. Consultanță

Vom stabili o discuție sau o întâlnire cu clientul, pregătit pentru a discuta un concept bazat și creat pe stilul dorit care va pune amprenta în design.

Cu ajutorul chestionarului completat de către client începem faza preliminară să stabilim: stil,culori,forme, materiale și orice nevoi sau preferințe specificate de către client, în urma acestei discuții putem trece la etapa complexă al proiectului.

3. Desene technice 2D

Practic în etapa aceasta a proiectului începem să creem prin intermediul programelor architecturale 2D și 3D.

Lucrarea să se deruleze în paralel pe șantier punem la dispoziție desene technice bazate pe releveu,iar executorii trebuie să urmeze cu mare exactitate.            Unele planșe technice necesare derulării lucrărilor  de amenajare se vor da executantului în timp util ,asta  după prezentarea, stabilirea și acceptarea proiectului de către client care va putea face asta vizionând poze tridimensionale cu conceptele de bază ale proiectului.

Lista planșelor technice este următoarea:

  • Planul extragerea suprafeței marcheză cu o ștampilă fiecare încăpere în parte afișând numărul total al suprafeței în m².
  • Planul de compartimentare dacă este necesar în cazul în care se modifică așezarea perețiilor care trebuie verificat și de către
  • Planul organizarea în spațiu reprezentat la scară reală ca un șablon cu dimensiunea mobilierelor și accesoriilor contribuie la optimizarea spațiului.
  • Plan tavan / tavan fals , orice element sau formă creată care contribuie la conceptul de design să fie executat.
  • Plan electric cu reprezentarea surselor diferite de lumini: lustre, spoturi , aplice, bandă led, etc, este un plan foarte important, mai ales colaborarea între noi și electrician,astfel încât electricianul poate urmări cotele cu precizie, poziționarea surselor de lumină marcate de noi. În cazul în care la un proiect  nu se modifică partea electrică și este unul existent ne vom adapta la acesta.
  • Plan electric cu poziționarea prizelor și respectarea conceptului ce aparține de design, vom afișa așezarea electrocasnicelor sau electricelor în zona respectivă, evitând greșelile estetice. Acest plan este completat și de către electrician bazat pe reguli și experiență în domeniul respectiv.
  • Plan instalație sanitară cu poziționarea sursei de apă și canalizare
  • Plan stereotomia plăcilor ceramice sau parchet la un model mai complex
  • Plan mobilier, acest desen va reprezenta cotele generale ale mobilierelor proiectate la comandă, iar furnizorul ales de către client va pregăti oferta de preț și va lua măsurătorile la fața locului pentru execuția mobilierelor.
  • Plan detalii orice idei care contribuie la design-ul creat și necesită desen pentru executare sau comandă.
4. Modelare și randări 3D

Cea mai așteptată și interesantă etapă pentru voi este cea a randărilor în 3D, dar totuși este nevoie de răbdare astfel încât să evităm presiunile inutile pentru a oferi un rezultat profesional,ținând cont și de etapele anterioare ale proiectului care este construit pe baza acestor principii. Avantajul acestei simulări este crearea și modelarea design-ului pe care îl vom propune  în această lucrare  în 3D, iar proiectul mult așteptat se va putea vizualiza în poze foto  realistice. În cazul în care nu am reușit să fim pe deplin pe gustul tău  și dorești o modificare, împreună vom rediscuta părțile care nu îți plac sau nu te reprezintă iar noi îți efectuăm modificări care nu te vor aduce  costuri extra. Singura noastră rugăminte este să nu se profite la extrem de aceasta cu cerințe și randări multiple pentru a vedea mai multe variante, fiecare randare in parte a câte o singură poză necesitând mult timp și multă muncă suplimentară.De aceea ,de la început de proiect insistăm foarte mult pentru  exteriorizare  și comunicarea clară a nevoilor astfel încât  să putem evita munca suplimentară și inutilă,să păstrăm un echilibru relațional pe baza bunului simț. La fiecare încăpere noi vom asigura mai multe perspective din diferite unghiuri pentru a nu se pierde  niciun detaliu din proiect.

5. Ofertarea materialelor

După înțelegerea și acceptarea proiectului  în varianta 3D de către client, împreună cu furnizorii cu care avem contracte de colaborare vom oferta toate materialele propuse în proiect, ținând cont  bineînțeles de bugetul acordat pentru acesta. Clientul decide când plasează comanda sau când începe lucrarea pe șantier, dacă oferetele primite sunt ceea ce își dorește sau decide să își caute singur materialele. În cazul în care lucrarea a fost amânată mai mult timp  există o mare posibilitate ca o parte dintre materialele selectate să nu mai fie pe stoc , iar în acest caz noi vom oferi soluția de a găsi un material înlocuitor cât mai apropiat cu cel din proiectul inițial. Conform proiectului clientul va primi o listă cu materiale, coduri, link-uri,calculul cantităților necesare din fiecare produs, cantități și prețuri.

6. Execuția și supravegherea pe șantier

Pentru ca proiectul să se desfășoare conform așteptărilor noi vom acorda la cerere  consultanță  sub formă gratuită pe tot parcursul lucrărilor meseriașilor,constructorilor și/sau  unui  șef de echipă, consultanță pe tema proiectului ,nicidecum pe tema felului în care înțeleg aceștia să își desfășoare activitatea.

7. Finalul

Etapa mult așteptată ,finalizarea lucrărilor , să vezi  proiectul transpus în realitate și să te bucuri pe deplin de rezultatul final,nu mai ai altceva de făcut decât să îți pui amprenta și să completezi cu accesoriile tale personale. După ce te-ai acomodat cu noua ta viață vom organiza o ședință foto pentru ca să păstrăm amintirile frumoase alături de serviciile profesionale de design interior oferite de noi.

[ testimoniale ]

Ce spun alții despre noi

Recomand cu încredere! Am ajuns la Dalma prin ajutorul unui prieten de famile căruia i-am cerut un designer profesionist care să ne ajute să ne amenajăm căminul! De un an jumătaate locuim deja în căsuța noastră mult visată! Ne mândrim mult cu ceea ce Dalma a reușit să realizeze Dalma nu a fost doar un designer, Dalma a fost un prieten, un excelent ascultător care a înțeles exact ceea ce ne dorim, un bun sfătuitor și sprigin în procesul de amenajare atât pentru noi cât și pentru meșterii care au realizat lucrarea! Dacă ai nevoie de un spațiu în care să te simți "acasă" atunci când te refugiezi după zilele ostenitoare de muncă, recomand cu încredere Dalma Interiors Suntem extrem de mulțumiți
Alexanda Szolosi
Client
Sunt absolut încântat de calitatea serviciilor, de profesionalismul și de intuiția doamnei Dobos. Având personal experiență în domeniul creativ, am comunicat ideea generală și m-am bazat pe experiența dumneaei pentru rezultat. Mi-a depășit orice așteptări și cu siguranță la următorul proiect tot la dalma design voi apela.
Adrian Vesa
Client